Serwis

Serwis.

Gwarancje.

Centrum Serwisowe IDEAL, EBA i OPUS

Centrum Serwisowe FELLOWES.

Centrum Serwisowe HSM.

Centrum Serwisowe Argo ( Kobra, Wallner ).

Serwis pogwarancyjny.
 

Gwarancje.

Produkty zakupione w naszym sklepie pochodzą z legalnych źródeł, od oficjalnych dystrybutorów i producentów.

W przypadku wykrycia wad ukrytych produktu w okresie obowiązywania gwarancji, Twój produkt zostanie bezpłatnie naprawiony lub wymieniony.

Niniejsza gwarancja nie obejmuje rutynowych czynności konserwacyjnych ani uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji dotyczących konserwacji produktu.

Niniejsza gwarancja nie obejmuje także naturalnego zużycia produktu wynikającego z jego użytkowania ani uszkodzeń spowodowanych przypadkowym lub celowym niewłaściwym jego zastosowaniem, wprowadzaniem zmian czy przeróbek, lub naprawami przeprowadzanymi przez osoby nieuprawnione.

Nie bierzemy odpowiedzialności, w ramach niniejszej gwarancji, za żadne szkody ani uszkodzenia przypadkowe lub będące konsekwencją celowych działań, niezależnie od tego, czy były one do przewidzenia, czy nie, chyba, że szkody takie wynikają z celowego działania, przeoczenia lub rażącego zaniedbania ze strony firmy “wirr” bądź jej pracowników lub pośredników.

Aby skorzystać z usług w ramach niniejszej gwarancji , prosimy zwrócić zakupiony produkt do firmy “wirr” wraz z oryginalnym certyfikatem gwarancyjnym, poprawnie wypełnionym i dowodem zakupu, takim jak opatrzona datą faktura lub paragon potwierdzający zakup reklamowanego produktu.
NIE DOTYCZY TO PRODUKTÓW NA GWARANCJI FIRMY: FELLOWES, IDEAL, EBA, OPUS, HSM, KOBRA, WALLNER, 2 X 3, DAHLE, REXEL, GBC, NOBO, PROCITY, VITiNCOM, ViALUX.

Biuro Obsługi Klienta "wirr": tel. kom. 606462115; tel. 61 8106956 lub biuro@wirr.com.pl.

 

CENTRUM SERWISOWE IDEAL, EBA I OPUS.


SERWIS 72 h.
72 h - czas od momentu dostarczenia do serwisu urządzenia przez firmę kurierską DHL ( numer DHL: 1222764 ), do momentu zwrócenia naprawionego urządzenia kurierowi. Koszt transportu urządzenia w obie strony ponosi firma OPUS.
Aby skorzystać z oferty SERWIS 72 h konieczne jest wysłanie urządzenia w orginalnym opakowaniu. W przypadku zastosowania opakowania zastępczego firma OPUS nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w transporcie.
Karta gwarancyjna powinna być kompletna i prawidłowo wypełniona z datą, pieczątką, podpisem sprzedawcy oraz kopią dokumentu sprzedaży.
Oferta dotyczy urządzenia w cenie zakupu do 1900,00 zł netto.
2-letnia gwarancja na wszystkie urządzenia. 5 lat gwarancji na niszczarki IDEAL do modelu 2503.
Dożywotnia gwarancji na noże tnące w niszczarkach IDEAL ( za wyjątkiem modeli: micro-cut i super-cut - 2 lata oraz niszczarek wysoko wydajnych - 5 lat ).
SERWIS:
OPUS Sp. z o.o.
ul. Toruńska 8 ; 44-122 GLIWICE
tel. 32 2307522 ; fax. 32 2311229.
Formularz reklamacji.

 

CENTRUM SERWISOWE FELLOWES.

Jak wysłać urządzenie do naprawy?

  • Jeżeli mamy pewność, że urządzenie jest uszkodzone prosimy o kontakt z kurierem firmy OPEK w celu uzgodnienia odbioru urządzenia i przesłania do naszego serwisu w Markach. Centrum Serwisowe Fellowes przyjmuje do bezpłatnej naprawy i pokrywa koszty przesyłek urządzeń w okresie gwarancyjnym wysyłanych tylko i wyłącznie kurierem OPEK z wypełnioną rubryką ubezpieczenia transportu. Kuriera można zamówić wysyłając mail z danymi pod adres: plmaster_dom@fedex.com podając numer klienta 74191. Adres dostawy: Fellowes Polska SA - Centrum Dystrybucyjne i Serwis, ul. Bandurskiego 94, 05-270 Marki k. Warszawy.
  • Urządzenie powinno być odpowiednio opakowane, najlepiej w opakowanie fabryczne. Brak wypełnienia rubryki ubezpieczenie transportu w zleceniu OPEK skutkuje wzięciem przez Zlecającego na siebie odpowiedzialności za uszkodzenia transportowe. OPEK ma prawo odmówić transportu nieodpowiednio zapakowanej przesyłki.
  • Do przesyłki prosimy dołączyć wypełnione i wydrukowane ZGŁOSZENIE SERWISOWE

Postępowanie w przypadku awarii urządzenia.

  1. Sprawdź - korzystając z Instrukcji Obsługi, że urządzenie jest prawidłowo podłączone, uruchamiane i że jest rzeczywiście uszkodzone.
  2. Wypełnij - Formularz Zgłoszenia Naprawy z opisem usterki, gdy występuje sporadycznie i z określeniem z góry wielkości akceptowalnych kosztów naprawy pogwarancyjnej. Testowanie z kosztorysowaniem znacznie wydłuża czas naprawy.
  3. Zapakuj - urządzenie najlepiej w opakowanie fabryczne i dołącz wydrukowany, podpisany formularz, oraz dokument zakupu z numerem fabrycznym.
  4. Prześlij - skontaktuj się z kurierem UPS w celu umówienia odebrania przesyłki urządzenia do Naprawy Gwarancyjnej: www.ups.com, lub w dowolny inny sposób na własny koszt.

Dla przesyłki kurierem - Kurier wypełni list przewozowy w którym prosimy koniecznie zaznaczyć opcję "ubezpieczenie" i wpisać wartość zakupową/katalogową brutto urządzenia. Brak wypełnienia rubryki ubezpieczenie transportu w liście przewozowym skutkuje wzięciem przez Zlecającego na siebie odpowiedzialności za uszkodzenia transportowe. Kurierzy UPS mają prawo odmówić transportu nieodpowiednio zapakowanej przesyłki.

Firma Fellowes gwarantuje kompleksową naprawę najtaniej, zgodnie z procedurami fabrycznymi i w jak najkrótszym czasie.

Jak sprawdzić, czy urządzenie jest rzeczywiście niesprawne, gdy nie działa?

  • Bardzo często do naszego serwisu trafiają urządzenia w pełni sprawne. W większości dzieje się tak dlatego, ponieważ występują problemy związane z nieprawidłowym użytkowaniem urządzenia i z zadziałaniem różnych zabezpieczeń np.: w niszczarkach tnących na ścinki z oddzielnym koszem złe ułożenie głowicy na koszu powoduje rozłączenie zasilania przez wyłącznik bezpieczeństwa - niszczarka wtedy nie włączy się, należy dokładnie sprawdzić czy głowica jest ułożona w prawidłową stronę oraz czy dokładnie leży na koszu. Niszczarka może także nie pracować w wypadku zadziałania zabezpieczenia termicznego przeciążenia silnika - należy wtedy odczekać kilka minut i spróbować ponownie. Wszystkie takie funkcje są dokładnie opisane w instrukcji obsługi dołączonej do urządzenia. Dlatego też przed wysłaniem urządzenia do serwisu prosimy upewnić się że urządzenie jest prawidłowo podłączone i uruchamiane i że jest rzeczywiście uszkodzone. Testowanie urządzeń jest usługą płatną (także w wypadku urządzeń będących na gwarancji) - koszt tej usługi wynosi 25 zł plus koszty transportu.
  • W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Działem Serwisu:

             - "wirr" tel. 606462115, biuro@wirr.com.pl
             - Fellowes tel.
(22) 205 21 20 lub 205 21 22, serwis@fellowes.pl.

 

CENTRUM SERWISOWE HSM.

Świadczenia gwarancyjne i serwisowe:
• Dożywotnia gwarancja na stalowe, hartowane, wałki tnące
montowane w niszczarkach HSM serii SECURIO oraz Classic
w stopniach tajności od P-2 do P-5
• 3 lata gwarancji dla wszystkich niszczarek HSM SECURIO
we wszystkich stopniach bezpieczeństwa
• Bezpłatna naprawa urządzenia w miejscu instalacji
dla maszyn powyżej 25 kg
• Gwarancja door-to-door dla urządzeń o wadze poniżej
25 kg
• Indywidualne doradztwo w zakresie produktów,
wsparcie techniczne i porady w zakresie części zamiennych
• Prezentacje i szkolenia dotyczące produktów, ochrony danych
i samego serwisu.

Karta zgłoszenia awarii -  pobierz formularz 

Serwis HSM Polska
ul. Emaliowa 28
02-295 Warszawa

tel. +48 (22) 609 70 70
fax +48 (22) 609 70 71
e-mail: serwis@hsm.eu
 

CENTRUM SERWISOWE Argo (KOBRA, WALLNER ).

Przygotowanie przesyłek do transportu do działu reklamacji do Argo S.A.

Klient odpowiada za odpowiednie przygotowanie towaru do transportu do Argo S.A.

Klient ma obowiązek zachować oryginalne opakowanie. W przypadku braku oryginalnego opakowania, Argo S.A. nie odpowiada za ewentualne uszkodzenia powstałe w trakcie transportu (zgodnie z zapisami w warunkach gwarancji).

Wytyczne dotyczące pakowania:

  • każde opakowanie powinno być możliwie dopasowane pod kątem kubatury towaru (urządzenia);
  • towar powinien być zabezpieczony od uderzeń z każdej strony opakowania poprzez zastosowanie materiałów wypełniających np. styropian, folie powietrzne, papier itp.;
  • zaleca się odpowiednio oznakować przesyłkę naklejkami: „ostrożnie szkło”, „góra/dół”.
  • W przypadku nieprawidłowo zapakowanego towaru i/lub uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, Argo S.A. zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia towaru lub odstąpienia od naprawy w ramach gwarancji.

Niezbędne dokumenty, które należy załączyć do reklamowanej przesyłki:

1. Do przesyłki należy dołączyć pismo zgłoszenia reklamacyjnego, które można pobrać > tutaj <

  • nazwa i adres klienta
  • opis przedmiotu reklamacji
  • opis przyczyny reklamacji
  • nazwisko i nr telefonu osoby kontaktowej

2. W przypadku reklamacji urządzenia (na gwarancji) należy dodatkowo dołączyć :

  • kartę gwarancyjną
  • ksero faktury zakupu/sprzedaży

3. Przesyłki należy kierować na adres:

Argo S.A.

ul. Krynicka 1;

80-393 Gdańsk

z dopiskiem „Dział Reklamacji”.

4. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszymi specjalistami z działu reklamacji:

e-mail: reklamacje@argo.pl; tel. 58 55 43 617.

 

Odbiór towarów odesłanych przez GWARANTA:

W przypadku przesyłek zwracanych do Państwa należy przestrzegać poniższych zasad:

  • bez względu na stan opakowania, należy przyjąć towar w obecności spedytora – co w praktyce sprowadza się do wyjęcia urządzenia z opakowania i sprawdzenie jego stanu.
  • Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzone zostaną uszkodzenie przesyłek – odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół uszkodzenia w obecności spedytora i dostarczyć go razem z protokołem reklamacyjnym do GWARANTA.
  • Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu, nie spełniające powyższej procedury nie będą uwzględniane przez GWARANTA.

 

SERWIS POGWARANCYJNY "wirr".

Serwis pogwarancyjnym urządzeń producentów: Ideal, HSM, Fellowes, Opus, Kobra, Wallner, RC, Rexel, GBC, Dahle, 2 x 3, NOBO.

Przed każdą naprawą pogwarancyjną dokonujemy wyceny naprawy.
Koszt wyceny od: netto 80,00 zł ; brutto 98,40 zł.

W przypadku pozytywnej decyzji o dokonaniu naprawy płatnej, kwota za wycenę nie jest naliczana.

Kwota również jest nie naliczana, gdy jest zakup u nas nowego urządzenia.

Zapraszamy: